Известие

Collapse
No announcement yet.

тресе предницата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз на твое место бих започнал най-напред с демонтаж,оглед и баланс на всички гуми въпреки всичко което дори и да няма отношение към този проблем е една полезна практика и профилактика спестяваща редица проблеми. И ако все пак всички са наред ще започна да си оглеждам тампоните на мотора и скоростната кутия .
    Сменените Дискове и накладки в никакъв случай не са пари на вятъра,така че няма за какво да съжаляваш .
    За съединителя - възможно е сега да е тръгнала горната помпа а може и отново да е работния цилиндър или пък да е останал някакъв въздух в системата и да иска още обезвъздушаване .
    sigpicAlfa 155 2.0 16v

    Comment


    • #17
      При износени вътрешни карета също могат да се получат вибрации при определени скорости. Но няма да е само при спиране. По-скоро се получават при подаване и отнемане на газта.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #18
        Колеги съединителя го разбрах защо остава долу одеве махнах стоиката на акомулатора и маншона на работния цилиндър и пак що да видя шурна спирачна течност та пак ще предстои смяна на р аботния цилиндър на съединителя та исках да попитам за някаква марка защото точно преди 1 година и 6 месеца го сменях с магнет марели е пак протече КАЙЕТЕ НЯКОЯ ЩО ГОДЕ МАРКА ДА ИСКАРА ПОНЕ 3=4 години
        sigpicлуди алфи 1.4 т.с 103hp на газ обикновенна газова brc

        Comment


        • #19
          Аз турих "Метели" вече 50К км няма проблем
          sigpic
          Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
          FIAT TIPO 1.6 DOHC

          Comment


          • #20
            Очевидно проблема ти се крие някъде в наклади, дискове и не правилно асемблиране. Когато на мен са ми сменяли накладките, а особено пък и дисковете на колата има едно 50км, да не кажа и 100км в който нещата се напасват и взимат точната позиция за макс ефективност. През това време спираш много внимателно.

            Ако проблема е бил и преди смяната какво става като спираш, имаш усилие на което са подложени различни части от окачването, така, че това е доста не приятно и няма нищо лошо и срамно да се закара колата и да се погледне в сервиз или поне от компетентен човек. Спестяваш си време и мислене ти, а и това може да доведе и да по-лоши последствия за колата и ПТП.
            sigpic
            ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
            0889 636 093

            Comment


            • #21
              колеги проблема с тресенето се оказа отзад а не както мислех по предницата бях ония ден до един маистор и му разказах целия филм и тои право ми вика вътрешно каре аз викам аи стига та тои ми каза като тръгнеш от мен пробваи на 80-90км опъни съвсем леко ръчната за да разделиш предните от задните спирачки и аз така тръгвам газ и опъвам леко ръчната та колата щесе разпадне та някои ако се сеща от какво може да е моля помагаите
              sigpicлуди алфи 1.4 т.с 103hp на газ обикновенна газова brc

              Comment


              • #22
                Задни накладки сменял ли си?
                Всичко по задното окачване в ред ли е?

                Comment


                • #23
                  като я купих ги сменях а та се сетих да попитам беше ми изпуснало задно дясно цилиндърче смених го щях да сменям и накладките ама уви купих едни те се оказаха различни и аз си смених цилиндърчето и си я затворих с старите накладки сега си спира добре имаси и ръчна както трябва та незнам вече кво да правя
                  sigpicлуди алфи 1.4 т.с 103hp на газ обикновенна газова brc

                  Comment

                  Working...
                  X